Hundar

Som ni nog vet har jag en hund, Elsa heter hon. Hon är en schabrador. Alltså en blandning mellan schäfer och labrador, när hon var lite såg hon ut som en liten björn! Nu ser hon nästan ut som en schäfer fast hennes öron står inte upp och pälsen inte är lika. Hon är en riktigt snäll hund, världens finaste vovve!

Nu den senaste tiden har Andreas börjat prata om att skaffa hund, men han lyssnar på mig och väntar. Isf skulle VI skaffa tillsammans, en golden retriever. Andreas hade två st golden hundar när han var mindre och dom har alltid vara en favoritras för mig. Dom är riktigt fina och snälla, underbara hundar! Sen tycker jag också om Leonberger hundar, dom är stora men så fina och snälla! Nu får ni se lite bilder, har tyvärr ingen bra bild på Elsa. Men hittade bilder på Google!



Det här över måste vara den sötaste jag sett!


Fullvuxen guldfärgad golden retriever.

Lilla leonberger valp, ge mig..

Bilderna är som sagt från Google.


Kommentarer
Postat av: Andreas

ÄLSKLING:D!!!!!!!!!!!!! jag vill ha hund nu:D jag älskar dig så otroligt mycket du är den enda för mig!!!!!<33333333

2010-10-04 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0