Hur gör man?

Hur ska man få in allt plugg i huvudet? Hur lyckas man? Jag började i måndags att plugga till det här svenska provet, jag tyckte att jag började i tid. Men nu känns det som jag började idag, jag har suttit minst 2 timmar varje dag men ändå känns det som jag knappt börjat... Jag hoppas på det bästa. Jag mailade min lärare och frågade om jag fick göra provet tidigare, eftersom jag ska helst åka från skolan runt tre. Håller tummarna för det, så har jag gjort provet idag.

Jag har ätit, pluggat, tagit paus, pluggat igen och nu sitter jag och tar min sista paus innan jag ska gå igenom allt. Totalt har det blivit 6 A4 papper jag skrivit ner. Pratade med Ken tidigare, han hade pratat med en som gjorde samma prov förra året och sa att 30-40% av allt jag pluggat på kommer vara med. Det är inte kul att höra direkt. Men fick ett mail från Tyra som gjorde mig glad och jag ser verkligen fram emot eventet imorgon!


Jag och Johanna i sista dagen i 9an.


Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-27 @ 22:19:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0