Hur många hål har ni?

Haha, sån mysig kväll på caféet Wikmans med min bäste vän! Vi åt mycket god mat, jag tog en tacotallrik och Jennifer någon macka med konstigt namn och lite varm choklad på det. Vi pratar alltid om allt mellan himmel och jord, så otroligt mys. Sitta på ett café mellan 17.00-19.00 en mörk höstdag är precis det jag behöver för att orka med. Tack för kvällen min vackra vän.

En fråga jag ställde Jennifer var: Hur många hål har du? Men det jag menade var i öronen, det blev en härlig misstolkning. Varför jag frågade var för att jag funderar på att ta ett till hål i mitt ena öra. Liksom upp i örat, jag ska lägga upp en bild på ett örhänge som är grymt snygg som gjorde mig inspirerad till det. Det är två tjejer som gör egna otroligt snygga smycken. Berättar mera sen!


Dig kan jag alltid räkna med, tack skrutt!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

men söööööt bild :D jag visar alltid min bästa sida i kameror, förstår inte xD



TACK SJÄLV BEBIS <33333

2010-10-22 @ 07:58:59
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0