Hyllning till Bangura

Många inlägg på en liten stund, men ska sova snart. Det här inlägget sen går jag och lägger mig! Har precis skrivit ett mail till Bangura, AIKs bästa spelare enligt mig och många andra. Han var inte med igår på derbyt för han skulle bli pappa. Men det gick snett, blev så ledsen när jag läst vad som hade hänt. Banguras fru skulle födda vilken dag som helst, tyvärr förlorade dom barnet. Vet inte hur eller så, men det är så hemskt. På AIKs hemsida la dom ut en mailadress som man kunde skriva en hälsning. Jag gjorde det, skrev på engelska så han skulle förstå. Hoppas och tror att det är många som skriver. Nu ska jag sova, god natt!


Bangura.


Kommentarer
Postat av: Andreas

du är så snäll:D vi förevigt!!!!<33333

2010-10-04 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0