Kanelbullens dag!

Idag känner jag mig sur, ledsen, deppig och allt man kan tänka sig. Min fot gör jätte ont och jag vill bara hem och sova. Snart börjar naturkunskapen som tur nog är min sista lektion. Sen ska jag hem och äta kanelbullar, om mamma har köpt några. Annars gör jag det!

Igår på matchen blev allt helt galet, matchen slutade dåligt, bråk och eld på läktaren var inget jag hade räknat med. Men så blev det. Jag var så sur efter matchen så Andreas fick lugna ner mig. Jag köpte en varm choklad på Espresso house och åkte hem runt tio, fick skjuts hem från station så jag var hemma vid elva. Somnade en halv timme senare. Nu sitter jag här och ska plugga fåglar och löv på några minuter innan lektionen. Vi hörs när skolan är slut!


MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0