Lyckad torsdag

Hela dagen har jag försökt komma in på bloggen. Det har inte fungerat en enda gång.. Men torsdagen blev mycket bättre än vad jag trodde. Torsdagar brukar vara lång, sega och massor av lektioner. Men det började med en bra spanska lektion sen fick jag ångest inför tyskan, den är hemsk enligt mig. Men vi hade ingen tyska för försvarsmakten var och hälsade på och alla ville träffa dom..? Då åkte jag hem till hunden och åt lunch, en bra mattelektion och engelskan gick bra. Och svenska var rolig! Tog bussen hem runt fyra och nu sitter jag och kollar på tv. Ska läsa min bok sen, riktigt bra verkar den! Hoppas ni haft en toppen dag, imorgon är det ju fredag trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0