Mammas dag, hurra hurra hurra!

Idag har jag kämpat på riktigt bra. Skolan gick bra och istället för att sluta fyra fick vi sluta halv tre! Sen gick jag på stan och köpte present till mamma, som jag också slog in när jag kom hem. Blev ovanligt bra för att vara mig! Tog faktiskt bild, så stolt blev jag. Så när mamma kommer hem så får hon ett fint litet paket av mig. Imorgon på kvällen ska vi åka ut till min syster och hennes barn och fira mamma där ute. Senare den kvällen kommer äntligen min Andreas! Veckan har känts så seeeg...
I skolan idag delade jag och Ken på en chokladboll, fick veta att det är klassfest det 5 November! Kul kul. Nu ska jag kolla på tv och mysa med Elsa.


Bild från syrrans födelsedag för ca 2 veckor sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på mamman din :)

2010-10-14 @ 21:35:50
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0