Morgonmys och klockan

God morgon! Vaknade av att älskling gick upp ur sängen, jag är galet lättväckt! Så nu ligger vi båda här, vakna och lyssnar på finfin musik. Känner mig lite dum att jag ligger med datan och bloggare när jag borde ligga i hans armar just nu. Men det gör jag efteråt. Det regnar ute också, fyfan jag gillar inte alls hösten. Och om en vecka ställer man om klockan bak en timme. Skönt fast ändå inte, det kommer bli mycket mörkare men dete betyder bara att min födelsedag närmar sig! Lite mindre än två månader, idag är det exakt två månader till julafton..


Första gången vi sov i lägenheten.
Då hade vi bara en bäddsoffa och en godispåse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0