On my way home

Har inte haft någon tid att blogga idag, har knappt någon tid nu heller då vi ska åka mot Enköping när som helst så måste skynda. Men när vi kommit till Enköping och hoppat ur badet ska jag blogga och uppdatera mera! Idag har jag köpt en klänning inför torsdag. Har även tittat på minst 5 saker jag ska köpa nästa helg.
Jag åker ju redan till Andreas på torsdagen och då går vi på Style by Tyra-eventet och jag är ledig från skolan på fredag. Nästa helg bjuder på lite fotboll, sista AIK hemmamatchen på söndag som vi såklart ska på. Sen ska vi till IKEA, fantastisk helg. Har dessutom höstlov då och veckan efter åker SPINT till Ungern! Jag skriver mer när jag kommer hem.


Så här brukar våra pannkakor se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0