Till dig, bara dig

K ä r l e k .

Jag är så obeskrivligt glad för att hitta min prins, min andra halva som har gjort mig hel igen. Ingen har fått mig så lycklig som min pojkvän fått. Att veta och känna hur mycket en enda person betyder för en är galet, pirrar i hela kroppen, blir varm så fort man ser personen. Att känna din stora hand runt min hand, din mysiga kramar, dina varma kyssar får hela mig att förstå hur lycklig jag verkligen är. Jag kan inte tänka mig att vara utan Andreas, han är min andra halva och han betyder så mycket för mig så ingen värld finns om inte han finns. Jag offrar allt för honom, gör allt. För jag vet att till sist så kommer han alltid finnas där för mig, älska mig och vara min enda. Och det är det som betyder och räknas för mig. Du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen, jag är så galen i dig. Galet kär i dig! Det finns inget du eller jag, det finns bara vi.
Jag älskar dig, till min Andreas. Jag lämnar inte din sida oavsett vad, jag går igenom allt tillsammans med dig, vi klarar det. Jag älskar dig med hela mitt hjärta, så otroligt mycket! Min underbaraste pojkvän, du är världens finaste och bästa!


Kommentarer
Postat av: zandra

Underbara kärlek!

2010-10-13 @ 11:14:11
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0