Tyska gör mig...

Dränker mitt plugg i chokladbollar, rullade ihop 20st! Har jobbat med grammatiken i tyskan och nu gäller två texter och två sidor rulla med glosor. Ska bli klart till nio så blir det tv och mer plugg imorgon lite snabbt. Alltså, jag tror ingen förstår hur jobbigt och stressigt det här skit provet är! För första gången kämpar jag så mycket jag kan för att klara ett prov, tyskan är viktig för mig. Inte bara på meritpoängen utan för språket och betyget och allt. Gaah, känner sån enorm press från mig själv som jag inte borde.. Imorgon är allt över, lill-lördag och då ska jag koppla av och träffa min fina älskade samt saknade bästavän Jennifer. Men nu ligger tyska böckerna och vill bli använda. Ge mig en tyskahjärna!


Jag och finisen på kryssning!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

:( KÄMPA <3 jag vet att du kan klara det! :]

ses senare POSSPOSS

2010-10-20 @ 08:14:44
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0