Släpp allt dåligt

Alla gör misstag, jag har gjort tusen misstag minst och varje dag gör folk misstag. Jag har lärt mig så mycket dem senaste tre åren, jag har lärt mig läxor, jag har lärt mig vilka jag kan lita på och vilka som jag kan dela med mig med. Jag lär mig saker varje dag, även om det är hur man knyter en knut eller hur man springer ett marathon. Det finns personer omkring mig som hjälper, förstår och pratar. Men när det värsta händer en, när det värsta har hänt så finns det bara en jag kan prata med. Ingen förstår hur ont det gör förutom en. När jag nu har hittat den jag är mig själv med är jag rädd för att förlora det, men det ska jag sluta vara. Jag vet att vad som än händer så har jag min andra halva, jag har honom vid min sida. Han finns där för mig som ingen annan någonsin har gjort, han frågar hur jag mår, om jag behöver något osv. Jag är lycklig och kär, jag släpper allt dåligt från och med nu, nu ska jag allid försöka tänka och fokusera på det positiva. Jag och min andra halva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0