Blandade känslor

Full späckad dag har det varit. Lektioner hela dagen och en lunch på 50 minuter funkar inte för mig. Blev jätte irriterad och grinig på vägen hem när jag pratade med Andreas, tog ut allt på honom och det var verkligen fel av mig. När jag kom hem skrev jag ett förlåt-sms på 5 sidor. Han förlät mig och är nu som vanligt, skönt att han förstår mig.

Spanskan och tyskan gick snabbt, men sen hade vi historia och då jobbade vi klart med vårat arbete, jag och Ken. Sen en snabb lunch som jag hann fixa lite annat också! Sen jämställdhet och där pratade vi om skolan och hur jämställt det är där. Intressant, en kurs som alla borde ha! Sen turism, gick på 1 timme med rast i en halvtimme, sen traskade jag hem. Nu kollar jag på tv och äter macka, måste plugga lite engelska. Imorgon kommer bli en så bra dag!!


Axel(min brors son) har ett par röda converse, så söt unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0