Den första är alltid speciell

Idag har jag varit tillsammans med min kärlek i 13 månader. Och hela jag är som första gången vi träffades. Idag är det en lycklig dag och jag tänker inte låta någon förstöra det! Jag har varit som allra lyckligast under dom här 13 månader, min kille är bäst!

Men till annat nu, jag ska ta mig till skolan idag. Även fast min mage eller huvudet inte är så bra. Men om jag känner att jag behöver åka hem så gör jag nog det. Men nu ska jag snart gå så ha en fin dag!


Jag älskar dig mitt hjärta.
Du är den finaste som finns, jag släpper dig aldrig!


Kommentarer
Postat av: Jennie

så sött, grattis!

2010-09-01 @ 13:36:28
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0