Full späckad dag

Vilken dag!! Är helt slut och vill lägga mig i sängen hos älsklingen men ska bara blogga först.

Efter skolan kom Andreas och min bror Mattias och hämtade mig. Vi åkte hem där släkten var, sen kom mer och mer folk. Till slut var det fullt här hemma, det var bara syster Mia som fattades. Men vilken trevlig kväll vi har haft! Andreas som gick upp 4 imorse gick och la sig vid halv åtta. Eftersom han ska till Stockholm över dagen och jobba. Men vi andra satt kvar och pratade, skrattade och hade det kul. Axel, min brors son, är lika söt och glad för varje gång! Vi åt tacos och tårta, jag orkade dock ingen tårta. Men just nu är jag galet trött, är ju ledig imorgon så det blir sovmorgon för mig! Sen har ju jag och Andreas varit tillsammans i 14 månader imorgon. Det är väldigt länge, tycker jag. Så ska ner till stan och köpa en sak som jag kollat på åt honom! Blev så ledsen nu när jag märkte att jag missade Kenzas och Tyras show, men ska titta på reprisen. Men nu, god natt!


Min hjälte.

På engelskan idag skrev vi uppsats om boken vi läst, jag skrev 9½ sida!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0