Journey spelas i bakgrunden

På natuskunskap gick halva klassen ut och tog massa prover. Och på historian har vi fått eget arbete att jobba med i grupper. Fick sluta en halvtimme tidigare så traskade hem, kom hem och bytte skor och gick ut med Elsa. Kändes skönt för då blev jag piggare och inte somnar som jag skulle gjort annars. Nu är det ungefär 1 timme till Andreas är här och vi kan äta. Finally!

Satte mig också och svarade på lite mail, jag hoppas jag vinner iaf någon tävling jag är med i. Vinner aldrig. Men ska inte sura för det för jag vann ju kärleken till min pojkvän.
Och vet ni vad jag nu gör då, en fredag sen eftermiddag?.. Sitter och pluggar! Känner mig lite duktigt. Och som rubriken säger så är Journey på i bakgrunden, lycka.


Snart ska jag fixa en ny header också, måste först ta lite bilder som passar in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0