Kärleksförklaring

Jag har världens bästa pojkvän, många säger så, men jag tror på det. För min pojke gör allt för mig, även småsaker som han vet betyder mycket. Han tar hand om mig men ibland så förtjänar han någon bättre än mig. En sån underbar person som Andreas är har jag aldrig träffat, ingen annan har gjort mig så lycklig.

Jag älskar dig, med hela mitt hjärta, mer än allt och jag menar det. Jag vill kunna ge dig hela världen, jag vill kunna se dig le varje minut av varje dag. När jag ser dig lycklig och ser ditt leende blir jag helt varm inom mig, kär. Att jag blev kär i dig och att jag älskar dig är det största och bästa som har hänt mig, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig mitt hjärta. Jag vill att du ska veta och känna min kärlek till dig varje dag´. Att vakna upp med dig och se på dig när du sover är det bästa sättet att starta dagen. Att bara få kolla in i dina vackra ögon och känna dina andetag, känna ditt hjärta slå och höra orden "Jag älskar dig" komma från dig är det som gör mig till den lyckligaste människan på denna jord. Jag skulle inte tänka tanken om ett liv utan dig eller om att lämna dig, för utan dig funkar inte min värld. Du är mitt livs mening, du är min enda och största kärlek.


Jag älskar dig min underbara och finaste man.
Det är vi nu och förevigt!
Och förlåt om jag har sårat dig någon gång,
Du är mitt allt och jag skulle aldrig tänka tanken av att
såra min prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0