Lyckades inte

God morgon! Sov morgon och sova ut gick ju inte..! Halv fem hade vi alarm för älskling skulle åka till jobbet, jag brukar alltid vara så trött så jag inte ens kliver upp men idag var jag för första gången pigg.. Sen lyckades jag somna om men då hör jag barn som skriker, bilar som åker och hög musik som spelas. Så då kunde jag inte sova mer så nu är jag vaken. Ska snart hoppa in i duschen. Vädret är inte så bra idag..

På schemat idag står det naturkunskap och turism - turism och resor. Börjar 12.30 och slutar 16. Rätt okej ju! Men nu ska jag duscha så om vi inte hörs på ett tag så sitter jag i skolan, men annars så runt fyra! Ha en toppen dag.


När jag sov så låg jag riktigt konstig så nu har jag jätte ont i min axel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0