Olagligt att sluta sent

God morgon! Ligger i sängen och är ganska blöt, har precis duschat. Nu på morgonen(om två timmar) har vi orientering, får hoppas det går bra. Sen Matte, svenska, lunch, naturkunskap och lång historia. Slutar 16.05 idag, alla vi i internationella sa att det borde vara olagligt att sluta så sent på fredagar!

Efter skolan går jag till mormor, hämtar min väska och sätter mig på bussen mot Bålsta och tar pendeln där till Andreas. Helgen är full av överraskningar som Andreas har planerat, sånt ser jag fram emot! Ikväll ska vi iaf på bio, det vet jag. Men nu ska jag sätta på mig idrottskläder! Hörs vid lunch.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

förra höstterimen slutade jag 16:45 på fredagar ;) nu slutar jag som du :) (men har fyra timmar hål innan den lektionen haha) PUSS

2010-09-24 @ 08:09:15
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0