Söndag

Justin Timberlake spelas i högtalarna just nu, älskling sitter och spelar, jag läser bloggar och kollar på datan. Men ska strax fixa iordning mig, har precis duschat så ska torka lite först bara. Igår somnade vi snabbt, sov fram till halv 11 då vi hade ställt alarmet. Skönt! Snart åker vi in till stan, shoppar lite igen. Hann ju inte med så mycket igår eftersom vi åkte in så sent men nu får vi ca 5 timmar! Senare ikväll åker jag hem till mig för en ny vecka väntar, en roligt vecka. Syster fyller år på lördag den 2 oktober och halva veckan är planerad. Det är väl bara måndag-halva onsdag som jag inte vet vad jag ska göra, blir nog plugg. Sen om en vecka prick är det derby mellan AIK och Djurgården som vi ska gå på. Men nu måste jag fixa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0