Wickmans kärlek

Jag är lite ledsen, lite glad, lite blandat. Träffade Jennifer, vi satt på Wickmans café i ca 3 timmar och pratade, fick gratis mat av min pappa. Han träffade jag på stan helt random, har inte sett honom på ett bra tag! Men mysigt och trevligt hade vi, älskar Wickmans personal, dom är så trevliga och snälla! Sen kom jag hem, pluggade matte occh läste igenom tyska glosorna. Har även spanska men det kan jag redan. Nu har jag tagit en paus innan jag sätter igång med tyskan igen... På tvn handlar allt om valet, tråkigt för mig som inte får rösta.

Jag sa att jag var lite ledsen och det är för min pojkväns mobil fungerar inte och då kan vi inte prata. Men som tur är så har han en kompis där ikväll så får kontakt med honom så. Och imorgon ska han fixa det. Håller tummarna för att det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0