Back to school

God morgon. Vet ni? Jag vaknade 05.10 och kunde absolut inte somna om. Så jävla typiskt. Så ikväll blir det sängen, mycket tidigt ska ni veta. 

Idag är det dags för skola igen, efter lovet är det aldrig kul att komma tillbaka. Speciellt inte efter det fina vädret som vi haft, men tur att det blir svalare nu. Skulle bara bli 12 grader under veckan. Jag själv tycker att det borde regna, det är så sjukt uttorkat överallt. Bara min åsikt.

Idag går jag till fyra, kul va? Imorgon slutar jag runt tre, torsdag slutar jag fyra och fredag också fyra. Behöver jag ens säga att jag storhatar mitt schema? Tycker inte man borde få sluta fyra mer än tre gånger per vecka. Jag slutar fyra, fyra gånger i veckan. Och en liten dag slutar jag tre. Fy bubblan. Nu ska jag väcka Andreas och äta frukost. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0