Första söndagen i April

God morgon! Klockan är nio denna söndags morgon och jag klev upp för 40 minuter sen. Har duschat och ätit frukost, sitter i soffan med älskling och kollar när han spelar. Ska nog ta och fixa det sista och packa klart. Kommer vara hemma runt tolv men tror inte jag hinner blogga något då..

Jag och Albertina ska se Trassel 3D. Hon var så bestämd att det skulle vara 3D för annars skulle vi gått förra helgen. Men 3D it is! Jag har hört från flera att filmen ska vara jätte bra och det tror jag nog. Två nya bra filmer på två dagar, inte illa!

Efter bion ska jag möta upp Jennifer så ska vi fika/luncha och prata i någon timme sen är det dags för träning. Dagen kommer bli mycket bra, stressig men otroligt bra! Tur att kameran och jag är laddad. Hörs någon gång under dagen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0