Jag har en plan

God fina morgon! Vaknade minst 5 gånger under natten och drömde jätte konstiga drömmar. Första natten själv brukar bli så. Idag ska jag sola, ut och gå, ta det lugnt och rensa garderoben. Jag älskar att rensa garderoben för när man är klar har man så lite kläder kvar så då bara MÅSTE man ju shoppa! Helt genialt.

Nu börjar magen kurra och solen värma ännu mer så dags att göra lite påsk-frulle. Till lunch hade jag tänkt att jag antingen tar resterna från idag eller gör en räksallad, mums. Ha en finfin dag.


Det här blandade jag ihop som ett litet mellanmål ett par dagar sen.
Rivna morötter och riven gurka. Blandningen smakade skit!
Men om jag åt en och en så blev det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0