Låt mig höra..

God morgon. Torsdag idag och det känns riktigt bra. Nu när det bara är idag och imorgon kvar till påsklovet tror jag inte att vi får några läxor idag. Vilket är ännu bättre! Kommer gå i skolan ända till fyra men har några tidsinställda ett par gånger idag, när jag kommer hem från skolan kommer jag vinka hejdå till min finaste... Han åker hem till sig torsdag-måndag kväll. Så får vara utan honom i helgen. Tråk men man kan inte vara med varandra hela tiden! Dock hjälper det mig så mycket när han är här. Men i helgen tänkte jag göra klart det sista inför alla redovisningar och försöka träna så mycket som möjligt. Jag tror det blir lite träning ikväll också. Ha en bra dag!!

Påskharen; lyssna på min önskning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0