Lycka, kärlek - fredag!

Hej! Håller på att städar rummet men tar en lite paus nu. Min fredag har varit så otroligt ovanligt bra! Har varit glad, pigg och kär hela dagen. Andreas väckte mig och sa "du är världens vackraste" och gav mig en puss imorse, kunde inte vaknat på ett bättre sätt! Fick en härlig sovmorgon till halvnio, två timmar innan jag brukar gå upp så kände mig utvilad.

Om 50 minuter ska jag åka och träna. Älskar att träna! Blir så pigg och glad utav det. Imorgon bitti, eller ja, runt 10 på morgonen ska jag och mamma åka med Albertina till stallet. Efter det ska vi åka hem till dom och hjälpa Malin(min syster) att tapetsera och umgås! På söndag ska jag till Stockholm över dagen och jag är mer än överlycklig för det, mer om det på lördag kväll. Puss!


Min bebis Elvis är skadad. Han har ett sår på huvudet som har inte kan låta bli att klia sönder
så han blöder som bara den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0