Påskens afton

Påskafton idag, långfredagen igår. Långfredagen var helt galen, speciellt i Filippinerna. Kanske länkar det senare, vågar nog inte. Hemskt iaf, om ni vill läsa om det så gället Aftonbladet.se.

Här hemma har vi precis ätit påskmiddag, gott och mättande. Jag och Andreas smälter maten med våra påskägg, pussar, mys, datorerna och vila i soffan tillsammans. Han åker ju hem ikväll och jag hatar verkligen att vara utan honom. Vill sova en natt till, bara eeeeen... Så låter det alltid och så kommer det allltid låta! Min kärlek, min andra halva. Jag är så lycklig och kär på samma gång så jag vill aldrig sova en natt utan honom. Finns inget mysigare. Jag känner mig så trygg och vaknar upp så lycklig. Men åh... Får mysa med honom nu istället, han åker halv tio ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0