Räknar ner

Just nu vill jag sitta inne i Solna Centrum och dricka lite Espresso House. MEN just nu sitter jag i fotöljen i vardagsrummet, ska strax äta middag. Tyvärr kan jag inte vara i Solna ikväll, för det var ju slutsålt.. Men jag är nästan lika glad för vi kommer ju se matchen på tv. Premiär och derby på samma kväll, det händer inte ofta!

Andreas kom hem för ett tag sen, han skrämde livet ur mig! Just nu tittar han i hundboken, det är farligt... Jag blir alltid förälskad i nya hundar. Så fina, nästan alla!

Min kärlek till AIK är helt otrolig. Jag kan inte förklara känslan man får när laget vinner, alla supportrar runt om en själv på matcherna. Känslan man får när man sjunger ut sin kärlek. Och självklart sin favorit spelare, min favorit är Kenny Pavey. Han är helt amazing!! Förut var det en annan men han fick lämna laget... Nu börjar Allsvenskan och jag är lyckligare och mer taggad än nånsin!


Tjocktröja, matchtröja, två halsdukar och en mössa - AIK i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: nämen åh tack vad glad jag blir!! :)

2011-04-04 @ 17:11:37
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0