Show the world your love

Hej! Vad mycket olika collage det blev på bloggen idag, men så blir det ibland, vissa dagar har man ingen lust att skriva något och slänger upp sånt istället. Har haft en riktigt bra dag, en av de bästa dagarna hittills i år faktiskt! Imorse vaknade jag av orden "du är världens vackraste" och en lätt puss på kinden och munnen, hur perfekt och mysigt låter inte det? Ja, det vare. Dagens fortsatte med mys och att bli ompysslad och kramade av älsklingen. Fick ligga i hans famn och bara gråta ut, något jag verkligen behövde. Och att han sedan får mig att le hur snabbt som helt är ren magi, ren kärlek. Åh jag är så lycklig!

Ligger i sängen och lyssnar på en av mina favorit låtar för tillfället. Väntar på att Andreas ska komma och lägga sig bredvid mig, titta på O.C s4, mysa och pussas med mjölk och chokladbollar. Det förtjänar man en lill-lördag som denna. Imorgon väntar en lång skoldag, träning och så mycket plugg jag hinner. Vill bli klar med allt som ska redovisas efter påsklovet så fort som möjligt så försöker ligga i nu. Vill ju kunna njuta av lovet som närmar sig, två skoldagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0