Skärtorsdag

Just nu är jag galet trött! Dagen har haft fina stunder och fula. Tråkigt och roligt. Men mindre om min dag och mer om 2 timmar framåt. Jag ÖNSKAR så galet mycket att jag var i Solna just nu. Om två timmar möter AIK Göteborg på Råsunda och jag önska vi var där och såg det live. Men jag är nöjd med att få vara i älsklings knä och vila en stund innan matchen startar, hare bra nu ska jag vila!


Första gången jag träffade Andreas var 13 juli på en AIK match.
AIK-Göteborg faktiskt. Då vann AIK och jag håller tummarna ikväll..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

"attack attack attack attack attack attack"

"varför säger dom tack?" - "jag vet inte!?" ahhahahahah <3

2011-04-21 @ 18:18:48
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0