Sms av en KK

Good morning guys! Har varit vaken ett tag nu, fick ett sms av en KK (klasskompis) som skrev "kom till skolan idag annars får du äta SKOLMAT" jag öppnade ögonen blev lite sur, för alla är väl lediga idag. Och för det andra, äta skolmat är väl inget hot? Snarare ett måste. Så smsade jag tillbaka och sa att det är röd dag och att vi är lediga. Då skrev hon tillbaka att hon hade sminkat sig och fixat sig och tänkte börja gå, då börja jag skratta lite. Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

Under natten drömde jag om AIK, och att jag dumpade Andreas och sprang därifrån för han stod och passade en boll med några främlingar och tappade nästan nycklarna med i floden. Ja, knäppt.

Nu ska jag ringa älsklingen, hörs snart och då ska jag berätta vad som hände när jag var på toa. Ja, det lär ni INTE vilja missa! XOXO


Ska träffa "pippi" idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0