Valborg

God morgon. Idag är det bara shopping som står det schemat, är inte riktigt så taggad än men vaknade för 20 minuter sen. Dock har jag jätte ont i min hals, verkligen ont. Men det ska inte vara något hinder, inte för mig.
Idag är det ju också Valborg, vilket skulle vara en jätte fin "högtid" eller vad man ska kalla det om inte alla ungdomar ser det som en festdag och en chans till att supa. Jag och Andreas ska iaf vara lite hundvakt till min hund, mamma jobbar natt och syrran är borta. Vi ska ha så mysigt och gå och kolla på en brasa tillsammans! 

Nu ska vi snart äta sen in till stan. Ha en mycket fin dag, jag skriver mer ikväll men två eller tre inställda kommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0