"Vi i Sverige sticker ut precis lagom mycket.."

Donken reklamen ni vet? Iaf, jag tycker det är otroligt sant! Man kör på en hel svart outfit och kanske röda skor, alltid något litet som sticker ut. Jag gillar när hela outfiten sticker ut. Men när det gäller skor älskar jag färgglada! Här är några favoriter, stick ut mer än lagom you guys!


Dom två första skulle jag aldrig sätta på mina fötter, läskiga!! - Have2have
Den röda ballerina skon är jag förälskad i, ska lätt köpa den snart! - H&M
Korall/rosa klack från Topshop, snygg färg och modell.
Svart men rosa sula, såå snygg och verkligen ett bra pris. - Skonamig
Blommig sko med kilklack, älskar kilklack och denna är så somrig och fin! - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0