Dagens skräckupplevelse

Jag har inte varit en jätte mes när det gäller spindlar. Men allt förändrades för ca 5 minuter sen när det största spindel jag sett ramlade ner i mitt nytvättade hår!!!!! Jag skulle öppna ett skåp i köket och kände att något ramlade i mitt hår, tänkte att det kanske var en pappersbit så jag slog bara ner den på golvet, då ser jag spindeln, jag skriker, jag hoppar och jag skriker ännu mer. Samtidigt springer jag och Elsa upp till Andreas och i panik säger vad som hände. Han kommer lugnt och hjälper mig, tar papper och spolar ner den. Pussar och kramar mig. Nu är jag fortfarande i panik men jag och Elsa ska ut nu och lugna ner oss. Om en halvtimme kommer ett inlägg om hår och hårfärg!

Bild - Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0