Ett hjärta kan gå i tusen bitar

Och den enda som kan laga mitt, är du.
Det är du som kan få mig att gråta utav lycka, skrika av kärlek, kittla av nervositet och känna den rätta känslan. Varför klaga på varandra när man kan älskas?
Varför låta någon gå imellan oss när vi kan vara starka?
Varför låta småbråk göra oss sura när vi kan le?
De tre orden som betyder hela världen vill jag bara höra när jag verkligen förtjänar dem.
De varma kramar som du ger mig vill jag bara ha när du vill ge mig dem.
De sköna kyssar som du ger mig vill jag inte ha om du inte vill ge.

Ge och ta, ta och ge.
Jag försöker ge dig hela världen, för det är den du förtjänar.
Jag vill ge dig all lycka, all kärlek, jag vill ge dig just det där.
Jag vill ha det som jag förtjänar, om jag inte förtjänar dig - vill jag inte ha dig.
Jag vill ha det som jag förtjänar, jag vill ha dig.
Om du vill ha mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0