Ett tisdagsproblem

God morgon. En natt med 4 timmar sömn, vaknar upp och är frusen som fan och vill bara stänga fönstret, dra på mig täcket, stänga av mobilen och somna om. Egentligen skulle jag kunna det men eftersom mina nya kurser börjar idag känns det viktigt att delta. Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig, ett ständigt problem. Det kommer nog vara svinkallt idag men ändå vill jag inte ta den tjockaste stickade tröjan. Behöver någon där emellan... Problem som inte har någon betydelse ogillar jag skarpt. Men nu måste jag sätta fart. Slutar fyra idag, bläsh. Ser inte fram emot den här dagen. Får ingen lunch heller. Yay...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

TÄNKER PÅ DIG IDAG <3 (varje dag ioschförsig)

2011-08-30 @ 08:00:57
URL: http://jennifermargaretah.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0