Godis or not

Som vissa av er kanske vet så har jag slutat med godis, för över en månad sen. En månad och en vecka för vara exakt. Idag när jag var ute med Elsa såg jag massa folk utanför ICA, fattade inte varför och gick dit efter vi hade gått färdigt. Då ser jag att dom delar ut godis, en av killarna som jobbar där ger mig en påse med bubblizar. På väg hem tänkte jag "ska jag äta hela påsen?" men så kom grannbarnen och jag gav dom nästan hela påsen, sparade två till mig som jag tog, det käner jag mig riktigt stolt över! 

Nu sitter jag och gogglar på olika hårfärger, tror jag hittat så som jag vill färga. Jag verkligen är spänd och längtar!! Har hittat otroligt billiga hårprodukter, från mitt favoritmärkt MATRIX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0