Home sweet home

ÄNTLIGEN HEMMA! Jag sov en timme inatt, åkte in till akuten för magen värkte, låg på en sjukhussäng i ett par timmar, tog massa prover, fick göra en gynekologundersökning, väntade lite till i sängen, fick till slut efter 3½ timmar åka hem. Nu sitter jag hemma, ont i magen med har medicin iaf, trots att läkarna fortfarande inte vet vad som är fel! Behöver jag ens säga att jag blir galen? Dom trycker lite på magen, frågar frågor, trycker lite till och sen är det klart, gör en undersökning så jag får veta vad som är fel?! Får se om penicillinet hjälper, hoppas det.

Hemma, trött som satan och hade tänkt ta någon macka och sen sova lite(mycket). Jag gjorde ett tidsinställt runt 14-tiden, som kommer komma upp då, men som tur är så är jag hemma och inte behöver oroa mig. Hörs efter min sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0