Kall katt

God morgon! Idag är en trött dag för mig, sov inte bra inatt heller. Bläsh.. Och ingen sovmorgon, nej nej, men slutar 14.25 om jag inte minns fel. Och har Litterär Gestaltning, Foto och Filosofi, bra, kul och tråkigt. Eftersom 2 av 3 lektioner är bra så borde dagen gå i hyfsad fart. När jag kommer hem ska jag vila, kanske göra någon läxa om jag har någon?

Blev lite sur på min katt nyss, jag satt och kollade på tv så öppnar han dörren på baksidan så det blir iskallt här inne, och han är inte så smart så han kan stänga dörren. Och ni kanske undrar varför och hur han kan öppna dörren, mamma hade gått ut tidigare och lämnade den olåst så han lyckades putta upp den med tassen.

Ha en bra måndag, vi lär höras lite under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0