Kämpa med sömnen

God morgon. Vet ni vad jag hatar? När det gäller sömn.. Att behöva kämpa och anstränga sig för att lyckas somna om. Då blir inte sömnen så bra som den borde. Jag vaknar alltid när Andreas alarm går på morgonen och jag har lust att ringa till hans chef och be han/hon ge honom sov morgon! Men det kan jag ju inte. Sen blev det ännu svårare att somna om när grannungarna är ute och leker och skriker och jag måste ha fönstret öppet för annars blir det verkligen fööör varmt!

Idag då, dagens planer.. Hm, fortfarande ingenting speciellt bestämt. Är ju ensam hemma och kommer därför slappa och vara med Elsa. Idag känns det mycket bra att molnen har gått och gömt solen för då kan vi vara ute på mycket längre promenader! Sen ska jag kanske ner till stan lite senare. Och ikväll(!!!) då ska jag och mamma äntligen äta kräftor och räkor, yummie! Funderar på att planera en kräftskiva och bjuda in några roliga människor men vet inte om dom äter kräftor, men det måste man inte..


Kollade in om jag gjorde något förra året i augusti som t.ex kräftskiva.
Hittade bara två mappar och ena var från Göteborg och andra var från bilden ovan.
Kryssning med bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0