Lång promenix, glass och bloggar

Oj oj ooooj! Jag och Elsa gick ut när GG började för jag hade redan sett avsnittet, vi kom in för 15 minuter sen, alltså var vi ute i över en timme. Kändes bra att solen gick bakom molnen eftersom Elsa inte gillar solen. Därför klarade vi av att vara ute lite längre. Nu ligger hon helt utslagen på golvet och snarkar. Själv sitter jag och äter glass, har snart ätit upp paketet... Det var faktiskt inte så stort, en halv liter tror jag..

Nu hade jag tänkt vila i soffan ett tag. Kanske somnar, som Elsa. Annars tänkte jag klaga lite över bloggarna idag, en enda bloggare har uppdaterat normalt och roligt! Har det varit en tråkig bloggdag? Finns det ingen inspiration? Fan vet jag, men ni som har bloggar - blogga lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0