Oh happy day

Goooood morgon!! Idag är jag riktigt glad. Sov ut till 10 idag vilket jag blev mycket glatt överraskad över, sen dess har jag ätit frulle, kollat på tv och svarat på olika mail. Jag älskar att få mail! Denna gång hade bl.a min syster Mia mailat! Vi har börjat planera julen lite smått, love it.
Idag ska jag ut och bada, med mamma och kanske Andreas. Jag hoppas Andreas följer med annars blir jag badkruka, jag kommer lättare i vattnet med honom där för då känner jag att jag måste slå honom, måste vara först att doppa mig, först i vattnet och först med att kasta vatten på honom! Men innan ska vi äta lite lunch och nu ska jag sola medans mamma är och handlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0