Sista sommarlovet

Nu är jag äntligen ren, igår skulle jag egentligen duschat och fixat mig men eftersom jag mådde dåligt så hade jag ingen ork. Men idag tog jag taget och hoppade in i duschen så nu är jag ren och fin! Andreas ligger fortfarande och sover men jag ska göra lunch till oss så han får mat i magen och sen får han väl sova tills han börjar igen.

Själv ska jag nog ut och bada vovven ikväll, jag hoppas på det iaf. Och ska planera lite vad som kommer hända innan sommarlovet är slut. Jag vet redan nu att jag kommer vara barnvakt nästa vecka men jag hoppas på att jag inte kommer vara ensam hela tiden. Innan barnvaktsveckan vill jag träffa fram för allt Jennifer eftersom vi inte träffas så mycket och speciellt när skolan börjar snart.. Vi får se hur resten av sommarlovet blir! Nästa fredag är det klassträff med min klass från 9an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0