Sönderslagen

Hej. Jag har faktiskt inte uppdaterat något idag men vad skönt att tre inställda kom idag! Perfekt ju, så att inte det blev dammråttor här. Jag känner mig helt sönder slagen faktiskt.. Var ju barnvakt åt fyra härliga och energifyllda barn. Detta har jag varit med om:

- Sov tre timmar inatt.
- Fick en stiftpenna inkört i armen så har ett litet hål och jätte ont i axeln pga det.
- Slog i huvudet jätte hårt i ett träd/planka när vi var ute och lekte.
- Klämde fingret i en väska så mitt finger blev svullet.
- Satte stössel i halsen och fick jätte ont efter det.
- Halkade på golvet och slog i bakhuvudet, igen..
- Fick en kudde hårt slagen i ryggen och tappade balasen så jag ramlade in i väggen.
- Fick en krita(som man ritar ute på asfalten med) i huvudet hårt.
- Klev på en hundhårborste med vassa piggar.
- Fick helt plötsligt jävligt ont i örat..

Barnvakt är roligt eller vad?! Men det kunde faktiskt ha gått värre. Nu väntar jag in Andreas som kommer om två timmar så ska vi sova. Imorgon väntar samma ungar, samma tid, samma barnvakt! Men imorgon åker jag med och sover över hos min stora syster så är jag där hela dagen, men inte imorgon. Imorgon kommer vi vara här hemma och jag hade tänkt att få in ett par inställda imorgon också, men lite längre mellanrum. Nu ska jag ner och äta glass och kolla min temp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0