Sportamore

Är så sugen på att börja träna igen, speciellt när Friskis och Svettis öppnar nya lokaler nästa helg! Men jag får inte träna förrän jag är 100% bra i kroppen och magen. Men när jag väl blir bra ska jag kommer igång regelbundet och inte bara vara i lokaler eller i gymmet utan ute i naturen också. Kollade in Sportamore.se och hittade en hel del fina grejer jag mer än gärna klickar hem..


Behöver nya skor, skulle gräna vilja ha såna snygga hörlurar, behöver också någon träningsjacka
och någon topp/linne.


Kommentarer
Postat av: Jessica/Sportamore

Hej Jennifer, vilket sjysst urval du hittat! Nike skorna är helt fantastiska!

Hoppas du kommer igång som planerat när Friskis öppnar lokalerna.



Lycka till med träningen.

Hälsningar Jessica/Sportamore

2011-09-04 @ 21:37:51
URL: http://www.sportamore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0