Tack

Just nu vill jag tacka två tre personer. Jennifer som har själv varit på sjukan fast i Uppsala, du är världens bästa vän! Tack för att du stöttar och finns där, trots att du själv var på sjukan. Jag hoppas allting löser sig för dig, underbaraste!

Och Andreas som räddade min dag idag, han är barnvakt istället för mig idag så jag kunde åka till akuten och ta alla prover osv. Och så kunde jag åka hem efteråt och vila, tack min finaste! Jag vill också tacka dig för igår, att du helt plötsligt kom in i mitt rum på akuten och satt med mig och var mitt sällskap, du är världens bästa! Och tack för alla söta och stöttande sms igår och idag.

Och tack till mamma som följde med mig både igår och idag och satt med mig på akuten hela tiden, var mitt sällskap och underhöll mig i alla timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0