Vatten är viktigt

Hej. Tog en paus från solen, det är ju så vaaaarmt! Hade både vattenflaska, en blöt handduk och en stor skål med vatten, det behövdes verkligen. På en helt vanlig dag så är jag sämst på att dricka vatten, jag gillar egentligen inte vanligt kranvatten. Men om jag gör en vattenflaska och låter den vara i kylskåpet minst 10 minuter innan jag ska dricka så går det okej. Ja, jag kanske är lite knäpp men när jag ska sola så gör jag alltid två vattenflaskor, en som jag har bredvid mig och en som ligger i kylskåpet. Det är ju viktigt att dricka vatten, både för kropp och själ!

Nu sitter jag och tittar på Ellen, ska ta någon frukt och sen lägga mig ute igen. Låg ute i ca 45 minuter så jag borde ha fått lite färg, ibland ogillar jag verkligen att jag har svårt att få färg snabbt. Måste ligga i solen mycket längre än "vanliga människor"..

Kommentarer
Postat av: Eva

Som du skriver, vatten är viktigt! Nästa sommar ska jag köpa mig en soda streamer, lite roligare än kranvatten :)

2011-08-03 @ 15:54:43
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0