Vattenballongen

Jag mår SKIT!! Jag hatar att jag alltid ska bli sjuk och spy som en galning. Jag var ju barnvakt idag och det var den värsta dagen jag varit med om. Låg på golvet och vred mig för att hålla tillbaka tårarna.. Allting började igår.. Då Svante kastade en vattenballong så jävla hårt i min mage så jag nästan tappade andan, han stod ca 1 meter från mig och kastade riktigt hårt. Ballongen gick inte sönder men det gjorde tydligen min mage. Efter händelsen har jag riktigt ont i magen och har haft det sen dess. Det blev värre idag, jag har riktigt ont men jag trodde att det var för att jag inte hade ätit, tog två mackor och allting blev värre. Jag kan inte förklara smärtan jag känner, men det känns som om någonting i min mage är fel, riktigt fel.

Jag fick hjälp med barnvakt utav Jennifer, utan henne hade jag inte klarat av dagen. - Tack, du är värd hela världen! Sen spydde jag, en gång hos Malin. Ringde mamma och ville åka hem men kunde inte. Sen kom deras pappa och min mamma, mamma skjutsade hem mig direkt och under hela bilresan fokuserade jag på att inte spy. När jag kom hem tog vi tempen och insåg att jag skakade som ett löv. Jag gick upp och lyckades sova i två timmar. Dock spydde jag två gånger innan det. Nu har jag spytt sista gången, hoppas jag. Och dricker en resorb. Funderar på att åka till sjukan för något är verkligen fel i min mage...

Nu vet ni varför jag kanske inte uppdaterar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0