1 timme kvar...

En timme kvar, en timme kvar av 2011. Det ska bli skönt att kliva in i ett nytt år, nya möjligheter, nya människor, nya städer, resor och nya minnen. 

Just nu ligger jag i soffan med Elvis och ett vinglas fast med alkoholfri cider i, äter lite Geisha och zappar mellan Dreamgirls och American dreamz. Både Elsa och Elvis är väldigt rädd för raketerna och det har hållt på hela dagen verkligen. Nu börjar det bli värre så försöker lugna ner dom, leka och busa lite. Men min kropp känner trötthet, skulle kunna lägga mig och sova för natten nu. MEN ska vänta till tolvslaget, skåla Bubbliz med mig själv, kolla klart på filmerna sen sova till klockan fyra och då är det en galen hockeymatch som jag ser fram emot! Jvm pojkarna, Sverige-Ryssland. Bra start på 2012, shit va galet, 2012 är här om en timme!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0