2011 del 2

Maj:

Tyckte det var lite roligt att köra på olika strumpor, gör det fortfarande..

Min bebis blev sjuk/skadad..

SPINT hade finska elever på besök, två tjejer bodde hos mig, nya finska vänner..

Gunnar fyllde år, massa kärlek, massa lek och bus..

Juni:

Var otroligt stolt över min fina dansande Albertina, stolt lillasyster åt min syster som tog studenten..

Skolavslutning med bästa klassen, avsluningskväll hos storasyster och familj, ensam hemma med Andreas medans mamma och Bea var i Spanien, kollade på Albertinas dansshow, hade en otroligt fin midsommar hos moster+familj, spelade Alias sent inpå natten, åkte och badade på Andreas + Albertina och Svante i mulet väder, hade vilodagar i Stockholm, massa shopping, mys i Gamla stan, hittade ett nytt favorit café(Magnifik) med Jennifer, Juni var en bra månad!

Juli:

Plockade bär, blåbär och smultron med mamma och Elsa..

Träffade min brorson Axel och lekte galet..

Hade en otroligt fin kväll med en massa människor bland annat dessa två gav mig lyckliga stunder 2011..

Skrattade så tårarna rann med Marjam..

Vattenkrig och massa bus med mina favoriter..

Firade två år med Andreas på Gröna Lund..


Augusti:

Kräftor med mamma i vanlig ordning..

Och i vanlig ordning massa bus med syskonbarnen..

Och med en snabb vändning på hela min värld blev jag illa behandlad på sjukhuset vilket resulterade i 
flera dagar på Akademiska, ett 11 cm ärr på magen och två mindre. Det här var det absolut värsta som hänt mig. Tårarna har aldrig varit så många som då. Låg och skrek, grät och spydde i korridoren men fick ingen hjälp. NEJ USCH! Denna händelse förändrade mycket för mig. 

September:

Familjen åkte till Bromma för att se när Mattias och Johanna skulle flyga..

Efter Bromma åkte jag och mamma till Barkaby och inhandlade 100 rosa saker till mitt rosa rum..

Åkte på en hemsk derbymatch med Andreas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0